Dugnad

Postet av Gutter 2005 den 13. Sep 2019

Dugnad

Søndag 6.oktober (under Fjell og Fårikålfestivalen) har vi fått muligheten til å administrere en liten konkurranse for Aunasenteret fra kl.11:00 til kl.15.00. Dette er noe guttene skal gjøre selv, og det vil være med voksne fra Aunasenteret.

Vi har fordelt vaktene slik:

kl.11:00-12:00 Olav og Elias N

kl.12:00-13:00 Adrian og David

kl.13:00-14:00 Steffen og Jesper

kl.14:00-15:00 Isak og Sondre

Terje Volden er kontaktperson og vil komme med mer informasjon når det nærmer seg.



Kiosk uke 37

Postet av Gutter 2005 den 5. Sep 2019

Gutter og jenter født 2005 har kisoksalget i uke 37. Vi har ansvaret mandag og onsdag, fordelt slik:

Mandag 9.september fra kl.19:00: Erland og David (1 kamp som starter kl.19:30)

Onsdag 11.september fra kl.17:30: Vegard og Isak (7 kamper der første kamp starter kl.18:00)

Onsdag 11.september fra kl.19:15: Adrian og Alessandro (siste kamp starter kl.19:30)

Kampoppsett for hele uka finner dere her: Kamper Oppdal uke 37.pdf. 

Passer ikke oppsatt tidspunkt, må du finne en stedfortreder selv.

Den som står først på lista tar med vaffelrøre. Den som står som nummer to tar med kake. Kaffe finnes i kiosken. Dersom dere går tom for vafler, ligger det ekstra poser med Toro vaffelrøre i kiosken. Denne kan da benyttes. 

Kioskrutiner.pdf


Godt salg!



Kjørelister høsten 2019

Postet av Gutter 2005 den 5. Sep 2019

KJØRELISTE 9ER:

15.08 - Rindal:
Tobias, Emil S, Adrian og Anders

01.09 - UTLEIRA:
Emil S, Erland, Jørgen og Vegard

15.09 - FRØYA (mulig kampen blir spilt i Orkanger)
Elling, Magnus, Steffen og Allessandro

25.09 - MELDAL
Jørgen, Mats-Andreas, Tobias og Vegard

02.10 - LEIK
Adrian, Erland, Elling og Trygve


KJØRELISTE 11ER:

24.08 - FREIDIG
Olav, Elias N, Isak og Emil F

05.09 - NARDO
Jesper, David, Sondre og Erlend

17.09 - TYNSET
Elias V, Markus, Anders og Elias N

21.09 - SKAUN
Emil F, Olav, Jesper og Isak

01.10 - UTLEIRA
David, Erlend, Elias V og Sondre

* Hvis oppsatt tid ikke passer - finn noen å bytte med
* spm ang lista stilles direkte til Marit, Erik ellerCamilla



Referat foreldremøte 19.august 2019

Postet av Gutter 2005 den 19. Aug 2019

Her finner dere referat fra foreldremøte, Foreldremøte 19.8.19.pdf.

Takk for oppmøtet!



Dana Cup info av 29.juni og 19.juli

Postet av Gutter 2005 den 29. Jun 2019

Info om felles buss:

De som skal ta felles buss reiser fra Oppdal (skolebussplassen) kl.08:00 søndag 21.juli. Bussen stopper på Rudshøgda i ca 45 min. Mulighet for mat. Mulig en liten is-stopp etter Oslo dersom vi ligger godt an til ferga.

Hjemreisen skjer fra Danmark lørdag kveld, og vi er hjemme i Oppdal søndag 27.juli. Jeg sender melding til dere foreldre når vi nærmer oss Oppdal.

Pris for buss er kr.1200,- pr pers tur/retur.

Pris ferge (t.o.m 15 år): kr.824,- (fra 16 år) kr.1149,- gjelder tur/retur.

Buss fra fergeleie til skole kr.66,- tur/retur.

Oppmøte for de som reiser på egen hånd, er i god tid til åpningsseremonien mandag 22.juli kl.19:30. 


REGLER for gutter 2005 under Dana Cup:

Vi er på Dana Cup som ett lag.

Innetid og innsamling av mobiltelefoner kl.22:00. I seng kl.22:30. Her kan det være at vi må gjøre noen justeringer undervegs med tanke på hvor tidlig kampene blir. Men nevnte tidspunkt er det som i utgangspunktet gjelder. 

Lommepenger maks kr.1000,- (guttene får dekket alt av mat (fra mandag middag til lørdag lunsj), overnatting, buss til og fra arena/skole osv. gjennom A-kortet). Laget dekker i tillegg deler av sosial happening under turneringen. Vi bestemmer undervegs hva og når det skal skje, og hvor stor egenandelen eventuelt blir. De av guttene som har eget VISA-kort, må sjekke at det ikke ligger inne regionsperre (sperret for bruk i utlandet). Lurt å ha noe cash.


Bespisning (viktig at tidspunktene for måltidene overholdes):

Kl.06:30-09:30 Frokost (morgenmad) spises på skolen

Kl.11:00-14:30 Lunsj (frokost) spises i hall

Kl.16:30-19:30 Middag (aftensmad) spises i hall (Mandag kl. 15.30 - 20.00) 

Frokost og aftensmad spises i FiberHallen eller HALLEN Park Vendia i Dana Cup centerområde.

FiberHallen = A-bånd (Rød og Blå) og HALLEN Park Vendia = A-bånd (Grøn)

Det er lov å forsyne seg flere ganger under hvert måltid. Ingen skal gå sulten fra bordet.

Dana-Cup-menu-2019.pdf.


Dagvakter: Buss (søndag) og "bussgjengen" hele mandag foreldre til Elias V, Elias N og Jesper.  Dere andre har ansvar for å levere deres gutt i god tid til åpningsseremonien. Denne starter kl.19:30, med oppstilling kl.18:45. Les mer om programmet her.

Dagvaktene skal sørge for at guttene får i seg mat, drikke og møter opp på kamp til rett tid (oppmøtetidspunkt kamp avklares med trener dagen før). De dagene guttene spiller kamp, blir noe av oppgaven å passe på at de slapper av i skyggen mellom kampene og får i seg nok drikke da det er meldt fint og varmt vær.  

Dagvakter tirsdag-fredag:

Tirsdag Oppdal 1:
Onsdag Oppdal 1:Torsdag Oppdal 1:Fredag Oppdal 1:
ErlendMarkusTobiasJonathan
Tirsdag Oppdal 2:
Onsdag Oppdal 2:
Torsdag Oppdal 2:
Fredag Oppdal 2:
OlaOlavAndersVegard

Lørdag: Etter frokost har foreldre til Elias V, Elias N og Jesper ansvar for "bussgjengen". Dere andre har ansvar for egne barn.

Nattevakter blir Kjetil Nyvold og Anita Skinderhaug (reserve: Katrine Granviken). De tar ansvar for at guttene kommer seg i seng og opp igjen om morgenen og at de spiser frokost, se tider over.

Voksne på bussen blir Kjetil Nyvold (mob 916 79 057), Anita Skinderhaug (mob 411 01 846) og Ragnhild Plassen Vik (mob 99 63 45 45).


Lagene:

Vi stiller med to 7´er-lag. Kampoppsett finner dere her.

Oppdal 1 (spiller i gruppe 3): Elling, Tomas, Erlend, Jørgen, Mikael, Tobias, Adrian, David, Isak, Jonathan, Markus og Sondre. 

Oppdal 2 (spiller i gruppe 8): Trygve, Emil S., Emil T F, Jesper, Elias V, Steffen, Elias N., Ola, Vegard, Mats-Andreas, Olav og Anders.


Dana Cup App:

I Dana Cup App'en finner du all nødvendig kontaktinformasjon, nyheter, oversikt over fotballbaner, skoleadresser, turneringsplan og mye mer. Download App'en til iPhone/iPad eller Android.


Pakkeliste (den er ikke utfyllende):

  • Fotballutstyr (sko, leggskinner, drakt, drikkeflaske, shorts, sokker osv)
  • Vanlig tøy (undertøy, bukser, shorts, t-skjorter osv)
  • Yttertøy (kan bli fint og det kan bli regn... Kan være lurt å ha med en regnjakke)
  • Badetøy
  • Madrass, pute, dyne/sovepose. Merk at det kun er lov å ha enkel-madrass. Dette pga plass.
  • Toalettsaker (husk solkrem)
  • Håndduk
  • Pass
  • Godt humør :-)

Husk at klær og utstyr må merkes med navn!