KAMPOPPSETT, KJØRELISTE OG HJEMMEARRANGEMENT FOR OPPDAL JENTER 10 - 2019

Postet av Jenter 12 den 15. Jan 2019

KAMPOPPSETT, KJØRELISTE OG HJEMMEARRANGEMENT FOR OPPDAL JENTER 10 - 2019

Dato

Sted

Tid

Sjåfører og medhjelpere

Hjemmearrangement

Søndag 13.01.19

Størenhallen

12:00
14:30

Avreise kl 10:15
Sjåfører: Foreldre/foresatte til Jessie, Kaja og Enya


Søndag 20.01.19

Rennebuhallen

14:00

Avreise kl 12:45
Sjåfører: Foreldre/foresatte til Margaret, Tine og Benedicte


Lørdag 26.01.19

Oppdal idrettshall

11:00
12:30


Oppmøte kl 10:30 for spillerne.
J10 har hallansvar.
Kamper fra 1100-1500.

Oppmøte 09:30.
1 Forelder/foresatt til Elita og Margaret i kiosk, Kaja musikkanlegg (og eventuelt andre oppgaver). Elita og Kaja tar med kake.
Sekretariat:
Pappaene til Tine og Enya
Dere kan bytte på oppgaver hvis det passer bedre.

Lørdag 09.02.19

Horghallen

15:30

Avreise kl 13:30
Sjåfører: Foreldre/foresatte til Ida, Jessie og Marie


Lørdag 30.03.19

Oppdal idrettshall

13:15


Oppmøte kl 12:45

MERK: Det kan bli endringer i oppsettet, så følg med på MinHåndball’app eller på www.handball.no

Hvis dere ikke kan stille opp den dagen dere er satt opp, må dere bytte innbyrdes og i tillegg gi oppmann beskjed. 
Spillere som ikke kan møte på kamp eller trening må gi beskjed til trener så snart som mulig.  Til bortekamper er det fint om oppmann får beskjed i tillegg da det kan ha betydning for antall biler. 

Bortekamper:
Oppmøte bak Cirkle K. Dere som er sjåfører må også hjelpe treneren på benken ved behov og sørge for at spillerne får i seg mat og drikke, og at alle spillerne er inkludert på laget. Vi setter opp 3 biler. Som sjåfør er det forventet at man har plass til 4 spilleklare jenter i bilen!
Vi foreslår at spillerne har med seg matpakke og drikke i tillegg til litt penger (50-100,-) til å kjøpe noe i kiosken for de som ønsker det.

Hjemmekamper: 
Spillerne møter 30 minutter før kampstart. Vi må kanskje spørre noen foreldre om å hjelpe treneren på benken.
På hjemmekamper håper vi at så mange foreldre, besteforeldre, tanter og onkler og andre bekjente kan komme til hallen og støtte opp om jenta og laget! Det setter både spillerne og vi trenere/oppmenn stor pris på!

Hjemme-arrangement Oppdal:
Det er satt opp foreldre/foresatte på det ene hjemmearrangementet J10 har ansvaret for.
En fra styret i håndballgruppa er alltid til stede og har hovedansvaret. De ordner også med varer til kiosken. Oppmøte er 1 time og 30 min før første kamp. Sekretariat og bord til kiosk skal settes på plass, og ser garderobene greie ut? Bortelaget kommer gjerne 1 time før kampstart. Da er det fint om kaffen er klar! Husk å henge opp lapper på garderobedørene ute i gangen for hjemmelag og bortelag.
Nytt denne sesongen er at vi tar med kake, boller e.l. for salg i kiosken.
Vi selger lodd under hver kamp og foretar trekning rett etter hver kamp.
Når vi selger lodd skriver vi navnet på kjøperen på selve loddet og legger loddet i en boks. På den måten kan vi foreta en enkel trekning! Kjøperen av loddet skal altså ikke få et lodd i hånda!
Hvert lodd koster kr 10,- og klubben stiller med premier!

Trenere: Monica Tiller, tlf 92629945 (monicatiller@hotmail.com) og Karin Stensheim, tlf 95937973 (kastensheim@hotmail.com)
Oppmann: Kari Sormbroen tlf 95213636 (kari@sormbroen.com)


0 Kommentar

Levert av IdrettenOnline