Diverse informasjon fra Foreldremøte

Postet av Gutter 16 (2002 og 2003) den 23. Apr 2017


Fotball cup sommer 2017: Vi deltar på Hydro cup, Dana cup og Ørland cup.


Dana Cup:

- De fleste guttene kjører med foresatte. Tuva blir med bussen og er ansvarlig for de guttene som kjører buss.

- Det spilles 11`er og disse guttene er påmeldt: Gisle, Elias, Fredrik, Amund, Sander, Daniel, Hallvard, Peder, Haider, Tor, Even, Olav, Julian, Ørjan og Johan. I tillegg lånes Håkon inn og bor på skolen sammen med laget.

- Det er åpningsseremoni mandag 24. juli kl. 19.30, gruppespill tirsdag og onsdag og A + B-sluttspill torsdag til lørdag.

- A-kort koster kr. 2.340 (egenandel etter sponsing av lag-kassa kr. 1.000 - her kan man bruke av "egne potetpenger"). Se mail sendt fra lagleder vedr. innbetaling. Buss/ferje koster kr. 1.615.

- Ingen av trenerne overnatter på skolen og vi setter opp vaktliste over en voksen som skal være tilstede på skolen til enhver tid (ønsker om tidspunkt sendes til lagledere).


Kjøring til bortekamp: Det ble enighet om at alle guttene betaler inn et engangsbeløp til buss-eierne slik at vi slipper å betale for hver tur. Lagleder sender mail om dette.


Kampvert: Det er viktig å sette seg godt inn i hva som er arbeidsoppgavene til kampverten. Vi venter på å få Kampvert-instruks tilsendt fra Fotballgruppa. Vi legger den ut på hjemmesiden så fort vi har fått den.


Kioskansvar: Vi har kiosk-ansvar fra fredag 26. mai til tirsdag 30. mai. Vaktliste sendes fra lagleder på mail samt legges ut på denne siden. Andreas Romanov meldte seg til oppgaven som kiosk-ansvarlig:-)


Informasjon: All informasjon blir lagt ut her på hjemmesiden. Ved hastebeskjeder og kamp-oppdateringer kan Messenger-gruppen brukes. Lagleder vil også sende SMS og mail ved behov.


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.