KAMPOPPSETT, KJØRELISTE OG HJEMMEARRANGEMENT FOR OPPDAL JENTER 10 - 2019
Postet av Jenter 12 den 15. Jan 2019
KAMPOPPSETT, KJØRELISTE OG HJEMMEARRANGEMENT FOR OPPDAL JENTER 10 - 2019
Dato | Sted | Tid | Sjåfører og medhjelpere | Hjemmearrangement |
Søndag 13.01.19 | Størenhallen | 12:00 | Avreise kl 10:15 | |
Søndag 20.01.19 | Rennebuhallen | 14:00 | Avreise kl 12:45 | |
Lørdag 26.01.19 | Oppdal idrettshall | 11:00 | Oppmøte kl 10:30 for spillerne. | |
Lørdag 09.02.19 | Horghallen | 15:30 | Avreise kl 13:30 | |
Lørdag 30.03.19 | Oppdal idrettshall | 13:15 | Oppmøte kl 12:45 |
MERK: Det kan bli endringer i oppsettet, så følg med på MinHåndball’app eller på www.handball.no
Hvis dere ikke kan stille opp den dagen dere er satt opp, må dere bytte innbyrdes og i tillegg gi oppmann beskjed.
Spillere som ikke kan møte på kamp eller trening må gi beskjed til trener så snart som mulig. Til bortekamper er det fint om oppmann får beskjed i tillegg da det kan ha betydning for antall biler.
Bortekamper:
Oppmøte bak Cirkle K. Dere som er sjåfører må også hjelpe treneren på benken ved behov og sørge for at spillerne får i seg mat og drikke, og at alle spillerne er inkludert på laget. Vi setter opp 3 biler. Som sjåfør er det forventet at man har plass til 4 spilleklare jenter i bilen!
Vi foreslår at spillerne har med seg matpakke og drikke i tillegg til litt penger (50-100,-) til å kjøpe noe i kiosken for de som ønsker det.
Hjemmekamper:
Spillerne møter 30 minutter før kampstart. Vi må kanskje spørre noen foreldre om å hjelpe treneren på benken.
På hjemmekamper håper vi at så mange foreldre, besteforeldre, tanter og onkler og andre bekjente kan komme til hallen og støtte opp om jenta og laget! Det setter både spillerne og vi trenere/oppmenn stor pris på!
Hjemme-arrangement Oppdal:
Det er satt opp foreldre/foresatte på det ene hjemmearrangementet J10 har ansvaret for.
En fra styret i håndballgruppa er alltid til stede og har hovedansvaret. De ordner også med varer til kiosken. Oppmøte er 1 time og 30 min før første kamp. Sekretariat og bord til kiosk skal settes på plass, og ser garderobene greie ut? Bortelaget kommer gjerne 1 time før kampstart. Da er det fint om kaffen er klar! Husk å henge opp lapper på garderobedørene ute i gangen for hjemmelag og bortelag.
Nytt denne sesongen er at vi tar med kake, boller e.l. for salg i kiosken.
Vi selger lodd under hver kamp og foretar trekning rett etter hver kamp.
Når vi selger lodd skriver vi navnet på kjøperen på selve loddet og legger loddet i en boks. På den måten kan vi foreta en enkel trekning! Kjøperen av loddet skal altså ikke få et lodd i hånda!
Hvert lodd koster kr 10,- og klubben stiller med premier!
Trenere: Monica Tiller, tlf 92629945 (monicatiller@hotmail.com) og Karin Stensheim, tlf 95937973 (kastensheim@hotmail.com)
Oppmann: Kari Sormbroen tlf 95213636 (kari@sormbroen.com)
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Jenter 12
Treningstider sesongen 2017/18
30.10.2017
Oppstart sesongen 2017/18
23.08.2017